Top agentii de pariuri cu cel mai bun serviciu de Relatii cu Clientii

cel mai bun serviciu de Relatii cu Clientii

Top agentii de pariuri cu cel mai bun serviciu de Relatii cu Clientii

Serviciul de Relatii cu Clientii este un punct cheie in cazul oricarei companii ce isi desfasoara activitatea pe internet, fie ca vorbim de magazine online, operatori de telefonie/televiziune sau, in cazul nostru, operatori de gambling licentiati de catre Oficiul National pentru Jocuri de Noroc (ONJN). Ca idee, conform unui studiu asemanator cu cel de fata, realizat de SAP – lider mondial in transformare digitala, 85% dintre cei care acceseaza retaileri de fashion online considera ca asistenta si suportul oferite consumatorilor sunt cele mai importante aspecte in alegerea unui brand.

Voteaza si tu agentia de pariuri online la care ai gasit cel mai bun suport de-a lungul timpului! Multumim!

In cazul operatorilor de pariuri sportive online, situatia este oarecum diferita, in sensul ca   serviciul de Relatii cu Clientii nu este vazut de catre cei care au avut amabilitatea sa participe la realizarea prezentului studiu drept cel mai important aspect in alegerea unui brand, insa totusi se numara printre cele principale. Ca atare, am incercat sa aflam care din agentiile de pariuri online de top ofera cel mai bun serviciu de Relatii cu Clientii – in opinia pariorilor cu care comunicam zilnic pe retelele de socializare. Iata cum arata topul, pe baza raspunsurilor primite pana in prezent (va fi updatat saptamanal, in functie de voturile voastre):

BETANO (Licenta nr. 1170664W000663 ONJN, valabila pana pe 30.01.2027)

  • Live Chat: Da, disponibil in limba romana intre orele 12:00 si 00:00, 365 de zile pe an. Durata de asteptare – cateva minute.
  • Telefon: Pentru a vorbi la telefon cu operatorii Betano trebuie sa depui o cerere pe site si sa astepti sa fii sunat
  • Mail: Pentru verificare cont – adresa mailto:documente@betano.ro, iar pentru alte probleme trebuie sa dai mail la adresa mailto:romania@betano.com.
  • Facebook Messenger: Da, intre orele 08:00 si 02:00
  • WhatsApp: 0735.043.439, intre orele 10:00 si 00:00
  • Mentiuni: De apreciat introducerea Facebook si WhatsApp drept metode de contact. In mai toate cazurile, raspunsurile vin rapid si sunt eficiente.

UNIBET (Licenta nr. 1160657W000330 ONJN, valabila pana pe 31.08.2026)

  • Live Chat: Da, disponibil in limba romana intre 11:00 si 00:00 si in limba engleza 24/7. Durata de asteptare: 1-2 minute, in medie.
  • Telefon: Nu
  • Mail: Pentru diferite probleme: mailto:info-ro@unibetsupport.com iar pentru verificare cont: documents-ro@unibetsupport.com.
  • Mentiuni: Raspuns rapid, rezolvare rapida a problemelor, operatori amabili si bine informati. Exista si cazuri in care primim drept raspuns anumite pasaje standard din regulament, insa destul de rare.

FORTUNA (Licenta nr. 1160665W000326 ONJN, valabila pana pe 31.08.2026)

  • Live Chat: zilnic, intre orele 08:00 și 22:15, timp de raspuns – cateva minute
  • Telefon: 0314.378.580, intre orele 08:00 și 22:15
  • Mail: contact@efortuna.ro

BETFAIR (Licenta nr. 1160655W000329 ONJN, valabila pana pe 29.07.2026)

  • Live Chat: Da, in limba romana, intre 11:00 si 20:00, timp mediu de raspuns 1 min
  • Telefon: 0215.891.349, intre orele 11 si 20:00
  • Mail: support.ro@betfair.ro, timp mediu de raspuns 8 ore

SPORTINGBET (Licenta nr. 1160656W000327 ONJN, valabila pana pe 25.08.2027)

  • Live Chat: Da, in limba romana, intre orele 09:00 si 23:00
  • Telefon: 0316.300.581, intre orele 09:00 si 23:00
  • Mail: completare formular E-mail

NETBET (Licenta nr. 1160651W000195 ONJN, valabila pana pe 30.06.2026)

  • Live Chat: Da, in limba romana, intre 10:00 si 23:00
  • Telefon: 0316.300.249 sau 0316.304.852, intre 10:00 si 23:00
  • Mail: completezi un formular E-mail pe pagina de Asistenta
  • Mentiuni: operatori bine pregatiti, raspunsuri prompte

888sport (Licenta nr. L1160654W000324 ONJN, valabila pana pe 31.08.2026)

  • Live Chat: NU
  • Telefon: in limba engleza, +44-203-478-1907, Luni-Duminica, 08:00 – 00:00
  • Mail: in romana, support@888.ro
  • Mentiuni: operatori amabili si bine pregatiti, rezolvari rapide

Printre cele mai frecvente situatii in care ai nevoie de ajutor tehnic de la serviciul de Relatii cu Clientii se numara – verificarea contului, metode de depunere/retragere, termeni si conditii bonusuri si promotii, modalitati de intrare in posesie a unor premii castigate, rulaj bonusuri si multe altele.


Recomandare: Nu jucati niciodata mai mult de 10% din veniturile lunare! Daca aveti nevoie de ajutor de specialitate, il puteti gasi Non Stop pe jocresponsabil.ro.